אם אתם מנהלים עסק מכל סוג שהוא, או רוצים לקדם את עצמכם מכל סיבה שהיא (למשל, אם אתם שחקנים מתחילים שמנסים להתברג בתעשיית הבידור), אתם חייבים לעשות משהו שיאפשר לזכור אתכם בקלות ויקל את הגישה אליכם, ואין ספק שיצירה וחלוקה של כרטיסי ביקור איכותיים זו דרך מצוינת לעשות את זה, אך האם ידעתם שיש כמה סוגי כרטיסי ביקור שונים? בואו נגע בסוגים המרכזיים שקיימים.
כרטיס ביקור קלאסי
כרטיסי ביקור קלאסיים זו בחירה בהחלט מצוינת. אפשר להכין אותם במהירות וקלות, הם לא עולים הרבה כסף ותמיד אפשר ללכת עם כמות נכבדת בכיס מבלי שזה ממש יפריע לנו.
כרטיס ביקור דיגיטלי
כרטיס ביקור דיגיטלי הוא למעשה מעין אתר או דף נחיתה שאתם שולחים לאנשים. אפשר לשלוח במייל, בווטסאפ ואיפה שרוצים פחות או יותר. מדובר כאן על תשלום חד פעמי (לפעמים גם עלויות תחזוקה) שזה יתרון, ואפשר להעביר את הכרטיס בקלות ולשים עליו כל מידע שנרצה. כאן חשוב לקחת בחשבון שהרבה אנשים כבר לא נכנסים לקישורים מסוגים שונים.
מתנה ככרטיס ביקור
סוג נוסף הוא שימוש במוצרי פרסום ככרטיס ביקור – כובעים ממותגים, עטים ממוצגים, תיקים ממותגים וכו׳, ואפשר גם לשים עליהם ברקוד דיגיטלי עם קישור לכרטיס דיגיטלי. היתרון כאן הוא המקוריות, אך כמובן שאלו דברים קצת יותר יקרים וגם לא תמיד נוח להיסחב עם זה ממקום למקום.
בשורה התחתונה – חשוב לבחור כרטיסי ביקור לפי הצרכים והסגנון שלנו, ולזכור בסופו של דבר שכך או כך זו דרך מצוינת שתאפשר לאנשים לזכור אותנו.